Marketing Management

Alain Jolibert, Dubois Pierre Louis, C. Homburg, S. Hollensen ...
Marketing Management
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

It is widely recognised in today's dynamic and highly competitive marketplace that effective marketing is absolutely critical to the achievement of corporate goals and, ultimately, enhancing shareholder satisfaction. Using the resources available to the organsiation to satisfy the needs of customers and generate adequate levels of return is critical to business success and an ultimate goal of marketing strategy. Building on the basic principles of marketing, this book examines the issues pertinent to the development and implementation of marketing strategies in both domestic and global markets, and for application within a range of industry sectors.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-0-85297-570-1, 9780852975701
Język: angielski
Wydawnictwo: Chartered Institute of Bankers
Mamy 7 innych wydań tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Marketing Management nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing Management. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl