Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Tomasz Trojanowski
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.
ISBN: 978-83-8085-704-9, 9788380857049
Wydawnictwo: Difin

Autor

Tomasz Trojanowski Tomasz Trojanowski
Urodzony w 1965 roku w Polsce (Warszawa)
Polski pisarz. Pisze powieści i opowiadania dla dzieci i młodzieży. Ukończył studia pedagogiczne na Uniwersytecie Warszawskim. Od 1995 roku współpracuje z Teatrem Polskiego Radia jako autor scenariuszy słuchowisk. Jest też dziennikarzem telewizyj...

Pozostałe książki:

Kocie historie Kocie historie. Część druga Nowe Kocie historie Stroiciel Kocie historie. Trylogia Opowiadania z kluczem Opowiadania z uśmiechem. Polscy pisarze dzieciom Dziobaś i inni Kosmiczne komplikacje Lulek Dziobaś i spółka Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju Misja Lolka Skarpetczaka Opowiadania o zwierzętach Uciekinierzy Wielki powrót Włochacz i obca cywilizacja
Wszystkie książki Tomasz Trojanowski

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat