Marketing : uwarunkowania i instrumenty

Henryk Mruk
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Henryk Mruk, absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, profesor zwyczajny w Katedrze Strategii Marketingowych, autor około 500 publikacji naukowych z zakresu marketingu, zachowań nabywców, marketingu na rynku farmaceutycznym i aptecznym, kr
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7417-060-4, 9788374170604
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing : uwarunkowania i instrumenty? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing : uwarunkowania i instrumenty. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl