Henryk Mruk, absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, profesor zwyczajny w Katedrze Strategii Marketingowych, autor około 500 publikacji naukowych z zakresu marketingu, zachowań nabywców, marketingu na rynku farmaceutycznym i aptecznym, kr
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7417-060-4, 9788374170604
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Mamy 1 inne wydanie tej książki
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing : uwarunkowania i instrumenty? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Marketing : uwarunkowania i instrumenty. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?