Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Erik Deckers, Jason Falls
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów. - Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności. - Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją. - Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem. - Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
Tytuł oryginalny: No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
Data wydania: 2013-04-15
ISBN: 978-83-246-4788-0, 9788324647880
Wydawnictwo: Helion
Stron: 280
dodana przez: Asamitt

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl