Neuroshima: Mistrz Gry^2

Mateusz Zar贸d, Rafa艂 Szyma, Micha艂 Oracz
Ksi膮偶ka Neuroshima: Mistrz Gry^2
Ksi膮偶ka Neuroshima: Mistrz Gry^2
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Dodatek jest odpowiedzi膮 na seri臋 Bohater^2 oraz Bohater^3 i w ca艂o艣ci przeznaczony jest dla MG, kt贸rzy znajd膮 w nim dziesi膮tki pomocy - przyk艂adowe osady, knajpy i inne miejsca, w kt贸rych zwykle 偶yj膮 bohaterowie niezale偶ni; sposoby na obron臋 tych偶e BN-贸w przed zakusami bohater贸w graczy; pomys艂y na to jak radzi膰 sobie z rozbestwionymi graczami; jak zbudowa膰 艣wiat, by wiernie oddawa艂 klimat r贸偶nych kolor贸w NS; 艣ci艣le tajne dane tylko dla mistrz贸w gry: opis mutant贸w IV generacji, zarazy w Detroit i maszyn z Neod偶ungli - Smarta. A to bynajmniej nie wszystko. MG^2 to sufler Mistrza Gry, prawa r臋ka, pomocnik, kt贸ry b臋dzie zawsze przy tobie!  
Data wydania: 2007
ISBN: 978-83-60525-05-0, 9788360525050
Wydawnictwo: Portal
Seria: Neuroshima
Kategoria: Hobby
Stron: 128

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe


Og艂oszenia

{}
Dodaj og艂oszenie
za darmo!
U偶ywane ksi膮偶ki maj膮 dusz臋. Zamiast kupowa膰 w sklepie, zajrzyj na nasz膮 stron臋 z og艂oszeniami. Ksi膮偶kowe zero-waste? Kupuj u偶ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Ksi膮偶ka Neuroshima: Mistrz Gry^2 nie ma jeszcze recenzji. Znasz j膮? Mo偶e napiszesz kilka s艂贸w dla innych Kanapowicz贸w?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Neuroshima: Mistrz Gry^2. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj

Ksi膮偶ki, recenzje, og艂oszenia, spo艂eczno艣膰!

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje ka偶dy wielbiciel ksi膮偶ek. Za艂贸偶 konto i korzystaj w pe艂ni ze wszystkich mo偶liwo艣ci serwisu.
Zarejestruj si臋
{}