Odwracanie marki

Marty Neumeier
Odwracanie marki
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd. Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
Tytuł oryginalny: The Brand Flip. Why customers Now Run Companies - And How to Profit From It
Data wydania: 2017
ISBN: 978-83-65068-20-0, 9788365068200
Wydawnictwo: Studio Emka
Stron: 160

Autor

Marty Neumeier Marty Neumeier
Urodzony 10 października 1947 roku w USA
Marty Neumeier to amerykański autor i mówca, który pisze o marce, designie, innowacyjności i kreatywności.

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Odwracanie marki aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Odwracanie marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl