Plan marketingowy

David H. Bangs
Plan marketingowy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wksiążce Autor uczy, jak sporządzać "krok po kroku"najbarddziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doptowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-208-1168-1, 9788320811681
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Plan marketingowy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Plan marketingowy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl