Wksiążce Autor uczy, jak sporządzać "krok po kroku"najbarddziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doptowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku.
Data wydania: 1999
ISBN: 978-83-208-1168-1, 9788320811681
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Gdzie kupić
Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki
Moja Biblioteczka
Już przeczytana? Jak ją oceniasz?
Recenzje
Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Plan marketingowy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje
Moja opinia o książce
Cytaty z książki
O nie! Książka Plan marketingowy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i
dodasz jakiś?