Podstawy marketingu

Jan Karwowski
Podstawy marketingu
Popraw t臋 ksi膮偶k臋 | Dodaj inne wydanie

Opis

Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podr臋cznik akademicki inspiruj膮cy i wspomagaj膮cy w samokszta艂ceniu z podstaw marketingu. Wyr贸偶nia si臋 spo艣r贸d innych now膮 konstrukcj膮, zawiera bowiem opr贸cz syntezy tre艣ci poszczeg贸lnych temat贸w r贸wnie偶 interesuj膮cy zestaw test贸w, zada艅, przyk艂ad贸w i zarazem poprawnych odpowiedzi.Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiej臋tno艣ci pos艂ugiwania si臋 instrumentami marketingowego zarz膮dzania firm膮 w procesie globalizacji i integracji, jej tre艣膰 jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach wy偶szych, a forma - wymagaj膮ca aktywno艣ci ze strony czytelnik贸w - sprzyja pog艂臋bionemu zrozumieniu prezentowanego materia艂u.Podr臋cznik spe艂nia indywidualne oczekiwania studiuj膮cych, gdy偶 przygotowuje do przedsi臋biorczych inicjatyw oraz innowacyjnych postaw - i z t膮 my艣l膮 zosta艂 specjalnie stworzony dla odbiorcy.Zesp贸艂 autorski tworz膮 pracownicy naukowi Wy偶szej Szko艂y Bankowej i Politechniki Pozna艅skiej, dysponuj膮cy wiedz膮 teoretyczn膮 i do艣wiadczeniem dydaktycznym oraz praktycznym, reprezentuj膮cy nowoczesny styl my艣lenia o przedsi臋biorstwie XXI wieku.Ksi膮偶ka przeznaczona jest przede wszystkim dla os贸b studiuj膮cych marketing na r贸偶nych kierunkach i stopniach studi贸w, a tak偶e dla wyk艂adowc贸w.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7205-223-0, 9788372052230
Wydawnictwo: Wy偶szej Szko艂y Bankowej
Mamy 1 inne wydanie tej ksi膮偶ki

Gdzie kupi膰

Ksi臋garnie internetowe


Og艂oszenia

{}
Dodaj og艂oszenie
za darmo!
U偶ywane ksi膮偶ki maj膮 dusz臋. Zamiast kupowa膰 w sklepie, zajrzyj na nasz膮 stron臋 z og艂oszeniami. Ksi膮偶kowe zero-waste? Kupuj u偶ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju偶 przeczytana? Jak j膮 oceniasz?

Recenzje

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e ksi膮偶ka Podstawy marketingu a偶 si臋 prosi o Twoj膮 recenzj臋. Chyba jej nie odm贸wisz?
{}锔 Napisz pierwsz膮 recenzje

Moja opinia o ksi膮偶ce

Co czyta膰 po ksi膮偶ce “Podstawy marketingu”- Jan Karwowski

Paetnerstwo szans膮 rozwoju regionu
Paetnerstwo szans膮 rozwoju ... Jan Karwowski
Druga po艂owa XX wieku charakteryzowa艂a si臋 istotnymi zmianam...

Cytaty z ksi膮偶ki

O nie! Ksi膮偶ka Podstawy marketingu. czuje si臋 pomini臋ta, bo nikt nie doda艂 jeszcze do niej cytatu. Mo偶e jej pomo偶esz i dodasz jaki艣?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno艣ci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Po艂udnie