Podstawy marketingu

Jan Karwowski
Podstawy marketingu
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi.Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji, jej treść jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach wyższych, a forma - wymagająca aktywności ze strony czytelników - sprzyja pogłębionemu zrozumieniu prezentowanego materiału.Podręcznik spełnia indywidualne oczekiwania studiujących, gdyż przygotowuje do przedsiębiorczych inicjatyw oraz innowacyjnych postaw - i z tą myślą został specjalnie stworzony dla odbiorcy.Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi Wyższej Szkoły Bankowej i Politechniki Poznańskiej, dysponujący wiedzą teoretyczną i doświadczeniem dydaktycznym oraz praktycznym, reprezentujący nowoczesny styl myślenia o przedsiębiorstwie XXI wieku.Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla osób studiujących marketing na różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7205-223-0, 9788372052230
Wydawnictwo: Wyższej Szkoły Bankowej
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Podstawy marketingu aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Podstawy marketingu. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl