Poznajcie niezwykłą historię Prady – mediolańskiej marki, która, zaczynając jako luksusowa firma produkująca wyroby skórzane, z czasem przeistoczyła się w międzynarodowe imperium. Jest ono dzisiaj obecne na rynkach ponad 70 krajów i na całym świecie prowadzi około 250 sklepów. Ten globalny sukces marka zawdzięcza subtelnej elegancji, oryginalności i luksusowemu charakterowi projektów, a także odważnemu podejściu do tkanin, tekstur i kolorów. Wszystkie te cechy sprawiają, że niepowtarzalny styl domu mody Prada nieustannie cieszy się ogromnym zainteresowaniem wielbicieli mody najwyższej klasy.
Książka ukazuje rozwój i innowacyjność marki, a także jej filozofię i etos projektowania wynikające z zainteresowania minimalizmem i sztuką współczesną. Ta bogato ilustrowana monografia prezentuje historię firmy od 1913 roku, kiedy Mario Prada i jego brat Martino otworzyli sklep z artykułami skórzanymi w słynnym luksusowym pasażu handlowym Galleria Vittorio Emanuele ll w Mediolanie, do globalnego imperium mody stworzonego przez wnuczkę założyciela firmy Miuccię Pradę.