Przyczepne historie

Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie
Lista autor├│w
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

Dlaczego zapami─Ötujemy niekt├│re historie, podczas gdy inne ulegaj─ů zapomnieniu? Jak to si─Ö dzieje, ┼╝e niekt├│re tre┼Ťci docieraj─ů do naszej ┼Ťwiadomo┼Ťci i zostaj─ů z nami na d┼éugo, a inne nawet nie zostaj─ů przez nas zauwa┼╝one? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz sta┼é si─Ö viralem?

Bez wzgl─Ödu na to, czy jeste┼Ť mened┼╝erem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywa─ç pewne tre┼Ťci. To, co komunikujesz ÔÇô aby zosta┼éo w┼éa┼Ťciwie odebrane i aby dzi─Öki temu nast─ůpi┼éo przej┼Ťcie od s┼é├│w do czyn├│w ÔÇô wed┼éug braci Dana i Chipa Heath├│w mo┼╝na w┼éa┼Ťciwie ÔÇ×zaprogramowa─çÔÇŁ, ┼╝eby metaforycznie ÔÇ×przyczepi┼éo si─ÖÔÇŁ do m├│zgu odbiorcy. Jak to zrobi─ç?

Ich ksi─ů┼╝ka pozwoli ci pozna─ç sze┼Ť─ç podstawowych element├│w chwytliwych opowie┼Ťci i koncepcji, dzi─Öki kt├│rym ka┼╝dy tw├│j przekaz trafi do ┼Ťwiadomo┼Ťci odbiorcy:

ÔÇó Sedno: Jak odrze─ç przekaz z tego, co zb─Ödne, nie zmieniaj─ůc go przy tym w banalny slogan? Sprawd┼║, jak dow├│dcy wojskowi upraszczaj─ů spos├│b formu┼éowania plan├│w dzia┼éa┼ä bojowych.

ÔÇó Umy┼Ťlne zaskoczenie: W jaki spos├│b przykuwa si─Ö uwag─Ö i j─ů utrzymuje? Sprawd┼║, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracownik├│w po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obs┼éugi klienta.

ÔÇó Konkretyzacja: W jaki spos├│b mo┼╝na pom├│c odbiorcom zrozumie─ç przekaz i na d┼éugo go zapami─Öta─ç? Sprawd┼║, jak pewna nauczycielka z podstaw├│wki wyleczy┼éa dzieci z uprzedze┼ä rasowych.

ÔÇó Cenione ┼║r├│d┼éo: Jak przekona─ç odbiorc├│w, by uwierzyli w tw├│j przekaz? Sprawd┼║, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmys┼éowi─ç zawodnikom zagro┼╝enie zwi─ůzane z AIDS.

ÔÇó Emocje: Jak sprawi─ç, aby tw├│j przekaz sta┼é si─Ö wa┼╝ny dla odbiorc├│w? Sprawd┼║, jak w┼éadzom Teksasu uda┼éo si─Ö przekona─ç m┼éodych kierowc├│w, ┼╝eby przestali za┼Ťmieca─ç pobocza.

ÔÇó Storytelling: Jak sprawi─ç, aby odbiorcy zacz─Öli wprowadza─ç w czyn twoje idee? Sprawd┼║, jak kampania z udzia┼éem Jareda sta┼éa si─Ö wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli g┼é├│wnych marketingowc├│w tej marki.

Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce nauczysz si─Ö tworzy─ç opowie┼Ťci z g├│ry zaprojektowane, by przetrwa─ç w umys┼éach odbiorc├│w, niezale┼╝nie czy kierujesz je do koleg├│w w pracy, kontrahent├│w, czytelnik├│w twojego bloga, czy do odbiorc├│w reklamy.

Niniejsze nowe wydanie wzbogacone o:

ÔÇó Rady dla mened┼╝er├│w: Jak wple┼Ť─ç strategi─Ö w codzienne rozmowy zespo┼éu? Dowiedz si─Ö, jak unika─ç trzech barier, kt├│re blokuj─ů komunikacj─Ö w biznesie.

ÔÇó Rady dla nauczycieli: Jak sprawi─ç, aby uczniowie zapami─Ötywali materia┼é? Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli ┼Ťwiatowego formatu.

ÔÇó Rady dla ka┼╝dego: Czy mo┼╝na sprawi─ç, aby chwytliwy przekaz jednak zosta┼é zapomniany? Odpowiedzi nale┼╝y szuka─ç w badaniach dotycz─ůcych walki z nieprawdziwymi pog┼éoskami, jakie rozprzestrzenia┼éy si─Ö w czasie II wojny ┼Ťwiatowej.

***

Dziko zazdroszcz─Ö ka┼╝demu, kto jeszcze nie przeczyta┼é tej ksi─ů┼╝ki. Bo czeka go ┼Ťwietna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, kt├│re sprawiaj─ů, ┼╝e historie czepiaj─ů si─Ö nas i odpuszczaj─ů. Dobre i z┼ée. Prawdziwe i nieprawdziwe. Bracia Heathowie zabior─ů ci─Ö w podr├│┼╝, z kt├│rej wr├│cisz z walizk─ů u┼╝ytecznych narz─Ödzi. Przydadz─ů si─Ö do tworzenia w┼éasnych przylepnych komunikat├│w ÔÇô oboj─Ötnie czy jeste┼Ť nauczycielem, kt├│remu zale┼╝y, by wiedza przylgn─Ö┼éa do m├│zgu odbiorcy, marketingowcem, kt├│ry chce, ┼╝eby historia powstania produktu zosta┼éa z klientem do grobu, czy liderem, kt├│ry chce motywowa─ç i inspirowa─ç.

Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor ksi─ů┼╝ek Viral, Prezentacje. Po prostu! i Porozmawiajmy o komunikacji

Dlaczego niekt├│re pomys┼éy, idee, rozwi─ůzania zostaj─ů z nami na d┼éugo, jakby przykleja┼éy si─Ö do naszego m├│zgu, a inne wlatuj─ů jednym uchem, a wylatuj─ů drugim? Fenomenowi ÔÇ×naturalnie przyczepnychÔÇŁ koncepcji i historii ÔÇô od miejskich legend, przez utwory literackie, po kampanie reklamowe ÔÇô przygl─ůdaj─ů si─Ö w swojej ksi─ů┼╝ce Chip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyzna─ç, ┼╝e robi─ů to fenomenalnie.

Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka bloga gojtowska.com

Z tej ksi─ů┼╝ki nie warto robi─ç notatek ÔÇô ka┼╝da strona puchnie od wiedzy i warto do niej wielokrotnie wraca─ç. To jedna z tych pozycji, kt├│re zawsze le┼╝─ů na moim biurku i nigdy go nie opuszcz─ů. Je┼╝eli chcesz nauczy─ç si─Ö konstruowa─ç komunikaty, kt├│re zapadaj─ů w pami─Ö─ç i poruszaj─ů serca ÔÇô musisz j─ů przeczyta─ç. Na palcach jednej r─Öki mog─Ö policzy─ç poradniki, z kt├│rych wyci─ůgn─ů┼éem r├│wnie wiele informacji.

Artur Jab┼éo┼äski, konsultant, szkoleniowiec, w┼éa┼Ťciciel agencji marketingowej digitalk.pl

Prowokuj─ůca. Zabawna. Otwiera oczy na zupe┼énie now─ů komunikacj─Ö. Dzi─Öki niej poznasz tajemnice sukcesu pomys┼é├│w.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com

Ka┼╝dy, kto cho─çby ociera si─Ö o produkcj─Ö tre┼Ťci, szkodzi sobie, nie znaj─ůc tej ksi─ů┼╝ki. Chcesz, by zarz─ůd doceni┼é twoj─ů strategi─Ö sprzeda┼╝ow─ů, by rynek m├│wi┼é o twoim produkcie oraz by pracownicy s┼éuchali twoich polece┼ä? Bracia Heathowie rozgry┼║li te problemy i spisali rozwi─ůzania. Teraz wystarczy, ┼╝e si─Ö ich nauczysz.

Kamil Kozie┼é, specjalista wyst─ůpie┼ä publicznych

***

Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęcia na temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w tworzeniu lepszych strategii i przekazu.

Dan Heath jest starszym wyk┼éadowc─ů w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie DukeÔÇÖa, gdzie wspiera przedsi─Öbiorc├│w dzia┼éaj─ůcych na rzecz dobra publicznego.

Bracia Heathowie s─ů autorami trzech bestseller├│w z listy ÔÇ×New York TimesaÔÇŁ: Przyczepne historie, Pstryk! oraz Decyduj. Ich ksi─ů┼╝ki sprzeda┼éy si─Ö na ca┼éym ┼Ťwiecie w nak┼éadzie ponad dw├│ch milion├│w egzemplarzy i zosta┼éy przet┼éumaczone na 33 j─Özyki, mi─Ödzy innymi na tajski, arabski i litewski.

Data wydania: 2020-09-18
ISBN: 978-83-8087-931-7, 9788380879317
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 360
dodana przez: chudini0505

Autor

Chip Heath Chip Heath
Urodzony 19 lipca 1963 roku w USA
Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie prowadzi zajęcia z rozwoju strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom udoskonalić strategię i formy przekazu.

Pozosta┼ée ksi─ů┼╝ki:

Decyduj! Decyduj─ůce momenty
Wszystkie ksi─ů┼╝ki Chip Heath

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Co┼Ť mi si─Ö wydaje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka Przyczepne historie a┼╝ si─Ö prosi o Twoj─ů recenzj─Ö. Chyba jej nie odm├│wisz?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Przyczepne historie. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe