Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie

Dr hab. Marzena Barańska
Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.
Data wydania: 2011-12-01
ISBN: 978-83-7561-182-3, 9788375611823
Wydawnictwo: Poltext
Kategoria: Ekonomia
Stron: 195

Autor

Dr hab. Marzena Barańska Dr hab. Marzena Barańska Marzena Barańska – doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dzien...

Pozostałe książki:

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice Reklama a postawy prozdrowotne
Wszystkie książki Dr hab. Marzena Barańska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc
Polityka prywatności Regulamin
© 2022 nakanapie.pl