Selling Big

M. Raquet
Selling Big
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The best business results are products of a company's successful utilization of a well-planned system. Developed over the course of 24 years of testing and refining, Selling Big: Growing Your Business Within Large Companies details just such an approach to creating and growing business within large companies. The Client Alignment¨ process is a highly specific, entirely proven method for improving business development skills, an approach that is so clear and succinct anyone seeking to successfully develop business with large companies can benefit.The process is organized around the four stages of business developmentlead generation, prospect generation, client generation, and loyal client generationdescribing in detail the activities needed at each stage. Specifically, the book explains how to plan time effectively, run account teams, and find business opportunities, as well as how to align with the needs and desires of clients from all perspectives including sales, marketing, service, operations, and senior management. The bottom line? The difference between good and great starts right here.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-0-313-38000-6, 9780313380006
Język: angielski
Wydawnictwo: ABC-Clio

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Selling Big nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Selling Big. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl