Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy.
Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę,
zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa.
Powszechne przekonania bywają jednak błędne.
Zanim więc:
zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy,
opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów,
poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów,
zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów…
…przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca.
To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?