Podejmij wyzwanie. Zainicjuj zmiany. Zbuduj model biznesowy, dzieki któremu wygrasz.
Koniec lat 90. XX wieku: N.R. Narayana Murthy jest dyrektorem generalnym Infosys – firmy zajmującej się rozwojem oprogramowania na indywidualne zamówienie
przedsiębiorstw. Firma rozwija się bardzo dynamicznie, przychody rosną z dnia na dzień, kolejka klientów coraz bardziej sie wydłuża. W pewnym momencie N.R. Narayana Murthy, ku zaskoczeniu wszystkich, postanawia podjąć ryzyko. Chce zmienić sprawnie działającą machinę i zacząć wszystko od nowa... Szaleństwo?
Rok 2006: N.R. Narayana Murthy staje przed tysiącami pracowników, by świętować sukces. W ciągu ostatniej dekady Infosys zwiększył swoje przychody z 200 milionów
do 5 miliardów dolarów. Sukces ten był możliwy tylko dzięki podjęciu decyzji o przebudowie modelu biznesowego.
Kiedy warto zdecydować się na przebudowę modelu, a kiedy warto sie od tego wstrzymać?
Jak sformułować strategię, która pozwoli wykorzystywać nadarzające się szanse?
Co robić, by uczynić z innowacji zródło przewagi konkurencyjnej firmy?
W dzisiejszych czasach to właśnie model biznesowy decyduje o być lub nie być każdego przedsiębiorstwa. Dlatego już dziś przeczytaj tę książkę i sam zadecyduj o przyszłości Twojej firmy.
"Świetna lektura zarówno dla menedżerów, jak i osób myślących o własnym biznesie. (…) Uczy, jak łamać reguły gry, zamiast podążać za tłumem. „Must read” dla tych, którzy chcieliby odnaleźć kiedyś swoje nazwisko w „Business Hall of Fame” zamiast w „Business Hall of Shame”…"
KRZYSZTOF BADOWSKI, partner zarządzający Roland Berger Strategy Consultants