Wal-Mart Effect

C. Fishman
Wal-Mart Effect
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wal-Mart is one of the biggest companies on earth, Its influence is so great that it can determine everything from the design of deodorant to the shape of a town, working practices to market forces themselves. This book asks: how did a shop manage to do a
Data wydania: 2007
ISBN: 978-0-14-101979-6, 9780141019796
Język: angielski
Wydawnictwo: Penguin Books

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Wal-Mart Effect aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wal-Mart Effect. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl