Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane

Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.
Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:
- sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
- rozwijaniu wpływów w organizacji,
- strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
- strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials:
www.elearning.hbsp.org/businesstools.
Data wydania: 2011-03-01
ISBN: 978-83-7746-042-9, 9788377460429
Wydawnictwo: MT Biznes
Stron: 202

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Władza, wpływ i perswazja. Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl