Zapobieganie patologiom w organizacji

Zapobieganie patologiom w organizacji
Lista autorów
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Obecnie o konkurencyjności przedsiębiorstw decyduje zatrudniony w nich kapitał ludzki. Jednocześnie, pracownicy pokolenia Y, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy, oczekują od pracodawców możliwości rozwoju zawodowego, dobrej atmosfery w pracy oraz partycypowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Gdy te warunki nie są spełnione, nie mają problemu z odejściem z pracy i podjęciem nowych wyzwań. To sprawia, że firmy coraz częściej muszą umiejętnie kreować własny wizerunek jako pracodawcy z wyboru, według koncepcji employer brandingu. Należy jednak pamiętać, że nawet najlepsze działania Public Relations nie przyniosą efektu, gdy byli pracownicy będą mieli o firmie negatywną opinię. Zachowania patologiczne w organizacji, takie jak dyskryminacja czy mobbing mogą skutecznie odstraszyć każdego przyszłego pracownika.

W prezentowanej publikacji autorzy analizują poszczególne zjawiska patologiczne w organizacjach, opierając się na literaturze światowej, badaniach empirycznych i przykładach z różnorodnych polskich przedsiębiorstw. Badają rolę funkcji personalnej w zapobieganiu patologiom oraz wyciągają wnioski dotyczące praktyk służących ograniczaniu tego zjawiska.
Data wydania: 2021
ISBN: 978-83-01-17472-9, 9788301174729
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN
Stron: 270
dodana przez: Vernau

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Zapobieganie patologiom w organizacji? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zapobieganie patologiom w organizacji. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl