Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

Maria Sławińska
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Podręcznik zawiera wyczerpujace omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Autorki prezentują w książce wieloaspektowość procesu zarządzania z uwzględnieniem klasycznych funkcji zarządzania, odrębności działalności i zarządzania w przedsiebiorstwie handlowym, a także rzeczowe oraz informacyjne uwarunkowania jego skuteczności.
Data wydania: 2001
ISBN: 978-83-88222-81-8, 9788388222818
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl