Ciasteczka ukryte w książce? Teraz to możliwe. Oreo postanowiło wypuścić limitowany wzór opakowań do swoich ciastek, które wyglądem mają przypominać okładkę książki.
Należąca do koncernu Mondelez International marka Oreo nawiązała właśnie współpracę z amerykańskim wydawnictwem Better Homes & Gardens i innymi wielkimi koncernami m.in. z firmą motoryzacyjną Ford, odzieżową Hanes i producentem mrożonek Green Giants.
Dzięki tym kooperacjom powstały opakowania ciastek przypominające wyglądem książkę kucharską, instrukcję obsługi samochodu, opakowanie białych koszulek i mrożone warzywa.
Menedżer marki Oreo Sydney Kranzmann tłumaczy, że akcja jest odpowiedzią na narzekanie rodziców, którym dzieci od lat „kradną” ciastka Oreo. Specjalna edycja opakowań ma spowodować, że dzieciom będzie trudniej je odnaleźć.
Niestety, specjalne zakamuflowane pakiety nie trafią do regularnej sprzedaży. Zostaną rozesłane wśród zwycięzców loterii organizowanej przez markę tylko w Stanach Zjednoczonych i nie będą dostępne w Polsce.
Jak myślicie, jakie inne przedmioty można jeszcze ukryć w książkach?
Julia Strach