Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu re...
Głównym celem książki jest prezentacja najnowszych trendów w reklamie, takich jak posługiwanie się strategią zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanie najnowszych nośników reklamowy...
15 czerwca 2013 r. wpływowe czasopismo The Economist opublikowało raport specjalny poświęcony Niemcom, autorstwa Zanny Minton Beddoes i współpracowników (Beddoes Minton et al., 2013). W serii artykułó...
"Prezentacje i wystąpienia" to książka, która odsłania tajniki sztuki przemawiania przed publicznością. Zapoznaje Czytelników nie tylko z planowaniem wystąpień i różnorodnymi technikami oratorskimi, a...
Książka podejmuje temat zawodowych relacji między ludźmi różnej narodowości w duże j międzynarodowej firmie. Ważnym wątkiem jest problem nieporozumień wynikających z różnic międzykulturowych. Autorka ...