Modern advertising

Anna Murdoch
Modern advertising
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Głównym celem książki jest prezentacja najnowszych trendów w reklamie, takich jak posługiwanie się strategią zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanie najnowszych nośników reklamowych. Książka zawiera opisy i przykłady oryginalnych kampanii reklamowych, zarówno z praktyki współczesnego przemysłu reklamowego, jak i projekty studenckie. Autorka szczegółowo analizuje warsztat reklamotwórcy, ilustrując go dziesiątkami klasycznych kampanii reklamowych. Szczególne miejsce zajmuje w książce slogan reklamowy i sztuka jego tworzenia. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-83-7378-118-4, 9788373781184
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Modern advertising aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Modern advertising. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl