Marzena Żurawicka

Autorka
Zostań fanem autorki:
Marzena Żurawicka - semiotyczka, współzałożycielka Semiotic Solutions, pierwszej w Polsce firmy oferującej semiotykę w badaniach i strategiach marketingowych. Z wykształcenia jest kulturoznawczynią przekonaną o sile i mocy znaków, symboli i narracji w marketingu. Jest specjalistką w zaawansowanych analizach wizualnych i kulturowych z wykorzystaniem modeli semiotycznych.

Brała udział w ponad 300 projektach analityczno-doradczych dla wielu światowych marek a także dla sektora publicznego m.in. Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwa Środowiska czy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

Jest autorką wielu publikacji popularyzujących semiotykę w marketingu w pismach branżowych np. Marketing w Praktyce, Brief czy publikacji o międzynarodowym charakterze – ESOMAR Semiotic Series.

Prowadziła wiele prelekcji podczas polskich i międzynarodowych konferencji poświęconych zastosowaniu semiotyki w marketingu. Była wykładowczynią Szkoły Badań Rynku prowadzonej przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii ponadto prowadzi szkolenia i wykłady na uczelniach wyższych np. Uniwersytet Lubelski, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.

Książki

Semiotyka w marketingu
Semiotyka w marketingu
Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
Seria: Zrozumieć rynek i konsumenta

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe @Link, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują si...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze