Tomasz Olczyk
Zostań fanem autora:

Tomasz Olczyk

Autor
dr Tomasz Olczyk – socjolog, adiunkt w Zakładzie Metod Badania Kultury Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się badaniem zjawisk z pogranicza kultury popularnej, komunikowania politycznego i mediów. Autor pierwszej w Polsce interdyscyplinarnej monografii telewizyjnej reklamy politycznej (Politrozrywka i poppers-wazja: reklama telewizyjna w polskich kampa-niach wyborczych XXI wieku, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2009).

Pasjonat czy – mówiąc nowszym językiem – geek technik prezentacji, metodologii kreatywnego rozwiązywania problemów, myślenia i komuniko-wania wizualnego i oprogramowania do analizy danych jakościowych. Pasje te przekuwa na działalność dydaktyczną i szkoleniową.

Książki

Krzemowa klatka. Kapitał paraspołeczny i celebrytyzacja polityki
Krzemowa klatka. Kapitał paraspołeczny i celebrytyzacja polityki
Tomasz Olczyk

Książka dr. Tomasza Olczyka jest pracą socjologiczną o celebryctwie i celebryfikacji. To jedna z niewielu publikacji na świecie, a na pewno pionierska w Polsce, prezentujących ten problem od strony s...

Politrozrywka i popperswazja
Politrozrywka i popperswazja
Tomasz Olczyk

Książka zawiera pogłębioną, interdyscyplinarną i wieloaspektową analizę telewizyjnej reklamy politycznej - najkosztowniejszej i najdynamiczniej rozwijającej się broni z arsenału nowoczesnego marketing...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl