Krzysztof Opolski
Zostań fanem autora:

Krzysztof Opolski

Autor
Profesor zwyczajny ekonomii, kierownik Katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania naukowe i badawcze prof. Opolskiego obejmują bankowość i finanse, strategie, cele, organizację i zachowania firm, efektywność instytucjonalną, zarządzanie jakością oraz marketing wartości. Jest autorem i współautorem licznych monografii, m.in.: Wealth Management, bankowość dla bogatych (2010), Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych (2011), Metodologia pomiaru funkcjonowania sieci administracji publicznej (2014), Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. 3 − 2014), Sektor Shadow Banking w Polsce (2015). Krzysztof Opolski łączy pracę naukową i dydaktyczną z dużym doświadczeniem praktycznym w obszarze zarządzania i doradztwa. Zasiadał w radach nadzorczych Banku Handlowego S.A., Axa Polska, Centrum Giełdowego S.A. W latach 2009−2010 kierował zespołem doradców strategicznych Prezesa Narodowego Banku Polskiego.

Książki

Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy
3 wydania
Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy
Magdalena Wereda, Krzysztof Waśniewski, Krzysztof Opolski

"Jeśli nie wiesz, gdzie byłeś, to jest trudno powiedzieć, gdzie jesteś Jeśli nie wiesz, gdzie jesteś, jak możesz decydować o tym, gdzie chcesz być Jeśli nie wiesz, gdzie dążysz, żadna droga Cię tam ni...

Biznes plan Jak go budować i analizować?
2 wydania
Biznes plan Jak go budować i analizować?
Krzysztof Waśniewski, Krzysztof Opolski

Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytan...

Biznesplan jak go budować i analizować
Biznesplan jak go budować i analizować
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub roz­wój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytan...

Historia ludzkiej chciwości
Historia ludzkiej chciwości
Krzysztof Opolski, Krzysztof Turowski

To dobra książka na trudne czasy. Znany ekonomista profesor Krzysztof Opolski i dziennikarz Krzysztof Turowski rozmawiają o jednej z ludzkich przywar – chciwości. Czytając tę wymianę zdań erud...

Jakośc a wzrost efektywności oddziałów bankowych
Jakośc a wzrost efektywności oddziałów bankowych
Krzysztof Opolski

Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem akademickim obejmującym w tak szerokim stopniu zagadnienia z obszaru jakości usług finansowych, ujmowanej zarówno od strony teoretycznej, jak i empiry...

Po co nam praca?
Po co nam praca?
Ewa Opolska, Krzysztof Opolski, Krzysztof Turowski

Książka ta – choć odpowiada na najbardziej fundamentalne i istotne dla człowieka pytania o sens i charakter pracy – jest przede wszystkim zapisem pełnej humoru i lekkości rozmowy dwóch przyjaciół. Ws...

Wealth Management Bankowość dla bogatych
Wealth Management Bankowość dla bogatych
Tomasz Świst, Krzysztof Opolski, Tomasz Potocki

Świat ludzi bogatych zawsze fascynował, niepokoił, przyciągał. Pochodzenie bogactwa, sposób jego użytkowania, ryzyko posiadania stanowiły obiekt zainteresowania rożnych grup zawodowych ? artystów, ucz...

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, ...

Zarządzanie jakością w usługach publicznych
2 wydania
Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśm...

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
3 wydania
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Monika Możdżonek, Grażyna Dykowska, Krzysztof Opolski

Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miej...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl