Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia ?,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ?,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. ?,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych?,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i ?,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki ?,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając ?,, przy nieskuteczności innych koncepcji ?,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.
ISBN: 978-83-7556-010-7, 9788375560107
Wydawnictwo: CeDeWu
Mamy 1 inne wydanie tej książki

Autor

Krzysztof Opolski Krzysztof Opolski Profesor zwyczajny ekonomii, kierownik Katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania naukowe i badawcze prof. Opolskiego obejmują bankowość i finanse, strategie, cele, organiz...

Pozostałe książki:

Audyt strategiczny, jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy Biznes plan Jak go budować i analizować? Biznesplan jak go budować i analizować Historia ludzkiej chciwości Jakośc a wzrost efektywności oddziałów bankowych Po co nam praca? Wealth Management Bankowość dla bogatych Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych Zarządzanie jakością w usługach publicznych Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Wszystkie książki Krzysztof Opolski

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Zarządzanie jakością w usługach publicznych aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie jakością w usługach publicznych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl