Prof. Tomasz Dąbrowski

Autor
Zostań fanem autora:
DR HAB. TOMASZ DĄBROWSKI, PROF. SGH
Zakład Marketingu Wartości
Instytut Zarządzania Wartością
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, Warszawa.

Książki

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii
Marketing i finanse w przedsiębiorstwie. Od konfliktu do synergii
Tomasz Dąbrowski, Prof. Agata Adamska
Seria: VADEMECUM MENEDŻERA

"Marketing i finanse - to ogień i woda w firmie. W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie...

Reputacja przedsiębiorstwa
Reputacja przedsiębiorstwa
Prof. Tomasz Dąbrowski

Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesa...

Serie i Cykle

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl