Wiesław Urban
Zostań fanem autora:

Wiesław Urban

Autor
Dr hab. inż., prof. nadzw. – zajmuje się zagadnieniami zarządzania usługami z perspektywy doskonalenia operacji. Jest autorem bądź współautorem 150 publikacji naukowych. Systematycznie uczestniczy w krajowych i zagranicznych konferencjach naukowych, prowadzi badania naukowe wspólnie z uniwersytetami zagranicznymi. Odbył kilka staży zagranicznych, w tym na Oxford Brookes University. Kierował projektami badawczymi finansowanymi z krajowych środków na naukę. Jest koordynatorem międzynarodowego projektu GoSmart BSR o budżecie 1,8 mln euro. Zrealizował kilkadziesiąt prac badawczo-wdrożeniowych na zlecenie przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych, przeprowadził szereg szkoleń z tematyki doskonalenia organizacji, w tym na zamówienie międzynarodowych firm konsultingowych. Pracował również jako ekspert dla Komisji Europejskiej oraz dla NCBiR i PARP.

Książki

Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Dariusz Siemieniako, Wiesław Urban

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu...

Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa
Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa
Anna Wasiluk, Wiesław Urban

?Brak wzrostu stanowi regres? ? to reguła wyznawana przez wszystkich menedżerów odnoszących sukces w warunkach globalnej konkurencji. Autorzy przedstawiają pogłębione spojrzenie na czynniki stymulując...

Teoria i praktyka zarządzania Wybrane zagadnienia część 2
Anna Wasiluk, Wiesław Urban, Bolesław Budzisz

Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości Panta rhei w biznesie Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzaniu kreatywności pracowników Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP Kontroling ...

Zarządzanie jakością usług
Zarządzanie jakością usług
Wiesław Urban
Seria: Nowoczesne zarządzanie (PWN)

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych świat...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl