Wiadomości się nie wysyłają... Jak rozmawiam ciągiem, muszę odświeżyć stronę lub cofnąć się do powiadomień, żeby móc ją wysłać.
Zmiany:
1. strona główna - poprawy list
2. start poprawek na stronie dodawania książki ( niestety są elementy odporne na ciemny kolor, poprawie to juz w następnej wersji tej stony)
3. spis treści na stronie książek już działa
4. poprawki w wysyłaniu wiadomości prywatnych
Zmiany:
1. od teraz lepszy dostęp do ikonek wiadomości/powiadomień - widać je na pasku bez wchodzenia w hamburger
Chciałbym was wszystkich przeprosić za te błędy które jeszcze przez jakiś czas będę musiał poprawiać. Wiem że wiele działających wcześniej rzeczy przestało na rzecz paru aktualnie nie tak ważnych funkcji.
Chciałbym przeprosić Was wszystkich za błędy, które jeszcze przez jakiś czas będę naprawiał. Jak wiecie, to ja samodzielnie odpowiadam za zmiany w naszym serwisie. Ostatnia aktualizacja, na którą poświęciłem ponad 260 godzin, była dla mnie wyzwaniem, ale wierzę głęboko, że było to konieczne. Choć zmiana może wydawać się drobna - nowy kolor, nowy układ - to za nią kryje się znacznie więcej: 479 zmienionych plików, aktualizacje, nowe możliwości, które wcześniej były poza naszym zasięgiem.
Pracując na dwóch wersjach serwisu ( starej i obecnej), odczuwałem rosnącą frustrację. Zmiany były trudne, ale podyktowane chęcią dalszego rozwoju. Rozumiem, że nie wszyscy przyjęli te zmiany z entuzjazmem. Było mi bardzo ciężko, wiedząc, że niektórzy z Was mogą być rozczarowani. Ale wierzę, że ta zmiana otworzy drogę do lepszej wersji naszego serwisu.
Przed wydaniem tej wersji poprawiłem wiele błędów które sam znalazłem, nie działałem lekkomyślnie wydając tą wersje. Wasze wiadomości o problemach przyjmuję z pokorą i determinacją, aby je rozwiązać.
Proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości. Obiecuję, że każdy błąd zostanie naprawiony.
Trochę słabo - a nawet bardzo słabo - że zajmujesz się tym sam. Nie wiem, dlaczego tak jest, ale Twój komentarz uświadamia mi, dlaczego może pewne inne, nie tylko techniczne rzeczy, nie działają tutaj jak powinny. Tyle roboty jednego człowieka może przywalić.
W każdym razie, mam nadzieję, że to faktycznie pójdzie ku lepszemu, choć prawdę mówiąc jestem już na wylocie stąd.
Na dobre czy na złe, zostanę nakanapie bo jestem jak leniwi kot,który ma swoje ulubione miejsce. I nieważne, że mu czasami upiorą ukochany kocyk, albo( o zgrozo!) kupią nowy. Najważniejsze, że to miejsce należy do niego.
Uszy do góry, ręce na klawiaturę i oby sił starczyło.
Sam narzekam, więc powiem, nie przejmuj się tym. Raczej wszyscy są świadomi, że co jakiś czas zmiany są wymuszone samym rozwojem technologii, a błędy są nieuniknione. Zmiany w wyglądzie są kosmetyczne, a ważne żeby to czego nie widać działało prawidłowo i wydajnie.
Podziwiam Cię za Twoją pracę, jako admina.
Nie jest łatwe wychwycić od razu wszystkie występujące błędy w serwisie.
Nie przejmuj się negatywnym odbiorem, bo nie warto.
Jest to dla Ciebie wyzwanie. Nie jedną zmianę się przeszło. Trzeba być wiernym portalowymi doceniać to,co się ma.
To ogromna praca, nie wiedzieliśmy, że to wszystko spada na Ciebie jednego. 😳 Wiadomo, jak to jest ze zmianami, zawsze przez chwilę coś nie działa jak trzeba. Będziemy zgłaszać błędy, bo chcemy, żeby nasza Kanapa była wygodna, ale doceniamy wysiłek. No i wiele sygnalizowanych rzeczy już działa jak trzeba.
Zmiana:
1. Poprawa błędów w artykułach
2. Dodanie brakujących statusów do artykułów
3. Dużo poprawek w panelu bibliotekarzy
4. Poprawa szybkosci działania strony
Klub recenzenta - poprawa wyświetlania oznaczeń statusów brakuje napisu pod książką zamawiam tą książkę.
Jesteś pewna? Screen sprzed chwili. Korzystam z laptopa, nie wiem, jak jest na telefonie.
Nigdy nie było "zamawiam", zawsze było "rezerwuj".
U mnie jest "rezerwuj", ale na telefonie ładują się okładki. Po wejściu do klubu są białe i pulsujące, po czym zaczyna na nich tworzyć się grafika. Nie daje screen, bo zapomniałam o tym, jak odświeżyłam stronę i po chwili znaczyły się formować okładki było za późno. W każdym razie może to istotne, okładki się powoli materializują w klubie recenzenta.
Możliwe, że było ''rezerwuj''. Obecnie tego słowa nie ma pod książkami.
Jak coś to zwracam honor. Nie wszystko da się zapamiętać.
Zdziwiło mnie, że tej funkcji nie ma. Są jedynie zamieszczone okładki.
Witam,nie da się polubić opinii i recenzji. Klikam na serduszko na telefonie,ale nie działa.
Wpisuję tytuł książki w wyszukiwarce, klikam na wyszukany rezultat, przenoszę się na stronę z wyszukaną książką. Za każdym razem kiedy przewijam stronę w dół, ta się zawiesza i koniec. Nie da się poruszać trzeba wrócić na stronę główną. Ale nie zawsze - czasem to co wyżej kończy się tym że na stronie z wyszukaną książką od razu przewija mnie na jej dół. (ma ktoś podobnie?)
A i wciąż nie ma w wersji mobilnej przełącznika trybów jasny/ciemny.
Zmiany:
1. Zmiany w menu na telefony
2. Poprawiony wygląd recenzji
3. Dodanie możliwości zmiany wyglądu na telefonie
4. Wyzwanie-czytanie wygłąd ciemny
5. Zmiany w czytelni
Czy to z tych zmian wynika, że jak przewijam opis książki, albo czytam recenzję dłuższą niż kilka zdań i scrolluję niżej, to przerzuca mnie na oferty księgarni??? Nie udało mi się dziś przeczytać kilku recenzji, zobaczyć opisu, a nawet sprawdzić, kiedy sama dodałam opinię, bo bez przerwy widzę loga księgarń internetowych!! Ratunku, jak to się nie zmieni, to ucieknę, bo z niczego tu nie skorzystam!! 😱😰😰
Zauważam dwie awarie.
Po pierwsze w Klubie Recenzenta - ta poprawa wyświetlania oznaczeń statusów znowu się zepsuła.
A Druga sprawa jest taka, że (nie wiem czy inni mają podobnie czy tylko u mnie) wchodzę sobie w książkę jedną, drugą, trzecią i każdą... nie można pozostać na owej stronie, bo przeskakuje i przenosi od razu na "Kup teraz" i to jest turbo problem.
Uff, a już myślałam, że to tylko mnie tak przenosi, bo coś zepsułam. Nie mogę nawet ocenić książki, ani dodać opinii.
U mnie samo. Próbowałam dodać opinię do książki ale za Chiny... Przekierowuje mnie do jakiejś dziwnej strony z logo Woblinka i jeszcze czegoś.
Koszmar się zrobił - to namolne logo jest wielkie, dominujące i nie można wrócić na poprzednią stronę. Musiałam zamknąć i otworzyć Kanapę od nowa:(
I mam jeszcze jedno pytanie - strona główna wyświetla mi się nieco dziwnie - czy to wina jakichś ustawień, czy mogę coś sama poprawić, czy też to wynika ze zmian??
Tak wygląda opinia na temat książki napisana przez znajomego. Jakakolwiek opinia, jakiegokolwiek znajomego.
Co do wyglądu strony u mnie jest dobrze, lecz brakuje tej funkcji "Rezerwuj" nadal tego nie ma umieszczonego pod książką w ''Klubie Recenzenta''.
A ja mam takie kosmetyczne pytanie z innej beczki. Kiedy będą znikać aktywności starsze niż 3 miesiące z naszych profili? Bo narazie to minus nieskończoność (albo plus, z matmy średnia byłam) w przeszłość... ;)
Niestety, u mnie jak na razie po staremu, po wejściu na stronę książki łapię zwiechę. Albo od razu albo po próbie przewinięcia w dół. Przeglądarka Opera mobile.
Jest już opcja zmiany koloru.
Bardzo mi się podoba możliwość zmiany motywu z jasnego na ciemny tylko może warto byłoby też poprawić cyferki w statystykach na bardziej wyraziste. Przy ciemnym tle te czarne cyferki są mało wyraźne 🙂
Zmiany:
1. Bardzo dużo poprawka na telefony, już nie powinno się zawieszać
2. Poprawione ikony powiadomień i paska na telefonach
3. Poprawione listy książek na stronie głównej - nie powinny na siebie nachodzić i powinny już płynnie działać
4. Wrócił pasek postępu czytania
Dobra robota. Po wejściu na stronę książki nie ma już zwiechy i nie scrolluje w dół. Działa poprawnie, dzięki.
Zmiany:
1. Zmieniony kontrast ciemnej wersji na bardziej czytelny, te kolory jeszcze będę długo dostosował jak będą pojawiać się nowe sekcje, czekam na informacje czy teraz jest trochę lepiej.
2. Poprawa widoczności w powiadomieniach
Wybieranie daty rozpoczęcia czytania książki się rozjeżdża i nie można nic zaznaczyć.