138

Kacper Bisanz, Karol Chojnacki
6 /10
Ocena 6 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza
138
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie
6 /10
Ocena 6 na 10 możliwych
Na podstawie 1 oceny kanapowicza

Opis

Istnieje przynajmniej 138 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę. A każdy z nich może zupełnie odmienić Twoją firmę lub wznieść ją na całkowicie nowy poziom.

Każdy z tych powodów to unikalna strategia pozyskiwania klientów, a w konsekwencji zwiększenia dochodów w Twojej firmie. I nie jest to chwyt marketingowy, ponieważ WSZYSTKIE sposoby opisane w książce zostały przez nas przetestowane. Co więcej, większość z nich, to nasze autorskie metody, których nie poznasz nigdzie indziej.
Data wydania: 2021
ISBN: 978-83-959803-3-6, 9788395980336
Wydawnictwo: Expertia
Kategorie: Biznes, Poradniki
Stron: 535
dodana przez: patrycja.lukaszyk

Autor

Kacper Bisanz Przedsiębiorca z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadził firmy z branży IT, reklamowej, szkoleniowej oraz handlowej. Jego pasją są biznes i podróże. Słynie z niezwykle kreatywnego spojrzenia na biznes i otaczający go świat. To właśnie on wymyślił...

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka 138 aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@patrycja.lukaszyk
2022-10-17
6 /10

"138" to zbiór metod i sposobów na zwiększenie dochodów dla osób prowadzących firmy.

Karol Chojnacki i Kacper Bisanz dzielą się ogromną dawką bogatej wiedzy sprawdzonej w praktyce, która stanowi prawdziwe kompendium wiedzy dla osób prowadzących firmy - małe i duże, początkujące, jak i doświadczone. Uczą o autorskich strategiach marketingowych, potrzebach klientów, szukaniu dobrego pomysłu na produkt i wprowadzaniu go w życie. A to wszystko uśmiechem na ustach i "ludzkim" podejściem, co było szczególnie ciekawe i wartościowe.

Nie ma tu "suchej" biznesowej nomenklatury - język jest swojski i przystępny, a kolejne metody tłumaczone w sposób prosty i zrozumiały, często z puszczeniem oczka do czytelnika, czy żartem, co ułatwia zapamiętanie sporo z obszernych treści. Jest to ciekawa lektura nie tylko dla osób które firmę posiadają, lub planują ją otworzyć, ale również jako ciekawostka dla tych "po drugiej stronie" - klientów :)

Przyczepię się tylko, że zdarzały się powtórzenia informacji i trochę za często autoreklama ;)

Interesująca książka, mimo objętości szybka do przeczytania i z pewnością wartościowa dla przedsiębiorców :)

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka 138. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl