Asian Brand Strategy

Martin Roll
Asian Brand Strategy
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

This book offers insights, knowledge and perspectives on Asian brands and branding as a strategic tool and provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, including success stories and challenges for future growth and strengths. The book includes theoretical frameworks and models and up-to-date case studies on Asian brands
Data wydania: 2005
ISBN: 978-1-4039-9279-6, 9781403992796
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Asian Brand Strategy? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Asian Brand Strategy. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat