Customer Loyalty

Sionade Robinson
Customer Loyalty
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The authors argue that the best strategic approach for a company or organization is to regard customer loyalty as a continuing response to changes in society and that this perspective is often neglected in favour of shorter term considerations. They present a new approach that builds upon social and economic research to provide practical guidelines.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-1-4039-9763-0, 9781403997630
Język: angielski
Wydawnictwo: Palgrave Macmillan
Kategoria: Handel. Usługi

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Customer Loyalty? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Customer Loyalty. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl