Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej

Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Książka ta poświęcona jest procesowi oceny jakości kształcenia począwszy od etapu tworzenia koncepcji nowego kierunku studiów, poprzez analizę specyfiki kształcenia ludzi dorosłych na poziomie szkoły wyższej po prezentację metod ewaluacji i analizę najczęściej popełnianych w procesie oceniania błędów. Adresatami są nie tylko pracownicy uczelni bezpośrednio zaangażowani w proces kształcenia. Kierujemy ją głównie do tych osób, które tworzą zespoły oceniające w ramach różnych komisji akredytacyjnych, a więc oceniają koncepcje i programy nowych kierunków studiów czy poziom kształcenia na kierunkach już istniejących
Część I: Proces kształcenia w szkole wyższej
Anna Brzezińska: Interakcyjny model edukacji w szkole wyższej
Anna Brzezińska: Budowanie projektu kierunku studiów: zasady i etapy pracy
Anna Brzezińska: Zasady tworzenia koncepcji i programu kierunku studiów- case study: zdrowie publiczne
Część II: Ocena jakości kształcenia
Jerzy Brzeziński: Etyczny kontekst ewaluacji jakości kształcenia w szkołach wyższych
Elżbieta Hornowska: O pomioarze jakości usług w obszarze edukacji
Bogdan Wojciszke: Psychologia oceniania: mechanizmy, pułapki, środki zaradcze
Część III: Ewaluacja w procesie kształcenia
Anna Brzezińska: Miejsce ewaluacji w procesie kształcenia
Anna Brzezińska: Procedura i techniki ewaluacji
Anna Brzezińska, Tomasz Czub: Kształtowanie umiejętności projektowania i ewaluacji procesu kształcenia.
ISBN: 978-83-89281-13-5, 9788389281135
Wydawnictwo: Academica

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat