Four Steps to the Epiphany

Steven Gary Blank
Ksi─ů┼╝ka Four Steps to the Epiphany
Ksi─ů┼╝ka Four Steps to the Epiphany
Popraw t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö | Dodaj inne wydanie

Opis

The essential book for anyone bringing a product to market, writing a business plan, marketing plan or sales plan. Step-by-step strategy of how to successfully organize sales, marketing and business development for a new product or company. The book offers insight into what makes some startups successful and leaves others selling off their furniture. Packed with concrete examples, the book will leave you with new skills to organize sales, marketing and your business for success.
Data wydania: 2005
J─Özyk: angielski
Wydawnictwo: Cafepress.com

Gdzie kupi─ç

Ksi─Ögarnie internetowe


Ogłoszenia

{}
Dodaj ogłoszenie
za darmo!
U┼╝ywane ksi─ů┼╝ki maj─ů dusz─Ö. Zamiast kupowa─ç w sklepie, zajrzyj na nasz─ů stron─Ö z og┼éoszeniami. Ksi─ů┼╝kowe zero-waste? Kupuj u┼╝ywane, sprzedawaj niechciane.

Moja Biblioteczka

Ju┼╝ przeczytana? Jak j─ů oceniasz?

Recenzje

Ksi─ů┼╝ka Four Steps to the Epiphany nie ma jeszcze recenzji. Znasz j─ů? Mo┼╝e napiszesz kilka s┼é├│w dla innych Kanapowicz├│w?
{}´ŞĆ Napisz pierwsz─ů recenzje

Moja opinia o ksi─ů┼╝ce

Opinie

@proseed
2011-11-08
Lektury przedsi─Öbiorcy

ÔÇ×The Four Steps to the EpiphanyÔÇŁ zdecydowanie nie nale┼╝y ocenia─ç po nie najpi─Ökniejszej ok┼éadce. W tej ksi─ů┼╝ce licz─ů si─Ö linijki g─Östo upakowanego, merytorycznego i wymagaj─ůcego tekstu napisanego w ma┼éo ameryka┼äskim stylu. Pewnym zaskoczeniem mo┼╝e by─ç brak typowegow w takich pozycjach poklepywania po plecach i klimatu ÔÇ×yes, you can!ÔÇŁ. Zamiast tego otrzymujemy bardzo wyra┼║ne polecenie: ÔÇ×Wyp... z biura i rozmawiaj z klientamiÔÇŁ. Autor przekonuje, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç pora┼╝ek w wypuszczaniu produkt├│w na rynek ma ┼║r├│d┼éo w z┼éym zrozumieniu potrzeb klienta i zbyt szybkim nastawieniu si─Ö na sprzeda┼╝ w sytuacji, gdy nie jeste┼Ťmy do ko┼äca ┼Ťwiadomi luki, kt├│r─ů z perspektywy odbiorcy wype┼énia nasz produkt. Opisuj─ůc proces Customer Development, autor zwraca r├│wnie┼╝ uwag─Ö na to, co i w jakim momencie trzeba wiedzie─ç o rynku, klientach i swoim produkcie, ┼╝eby nie trafi─ç rozp─Ödzonym startupem w mur. Blank porz─ůdkuje w logiczn─ů ca┼éo┼Ť─ç cykl ┼╝ycia firmy i dzieli si─Ö wieloma celnymi spostrze┼╝eniami. Przyk┼éadowo, wbrew popularnemu w┼Ťr├│d startup├│w pogl─ůdowi, du┼╝a inwestycja kapita┼éowa w sp├│┼ék─Ö na zbyt wczesnym etapie mo┼╝e bardziej zaszkodzi─ç ni┼╝ pom├│c. Inwestor wywiera zwykle presj─Ö na budowanie skalowalnej machiny sprzeda┼╝owo-marketingowej. W sytuacji gdy potrzeby klienta nie zosta┼éy wystarczaj─ůco sprecyzowane, mo┼╝e to doprowadzi─ç do trudnej do opanowania spirali wzajemnego obwiniania si─Ö za s┼éabe wyniki sprzeda┼╝y i id─ůcych za tym gwa┼étownych perturbacji na najwy┼╝szych stanowiskach sp├│┼éki. Kolejn─ů ciekaw...

{} | link |

Cytaty z ksi─ů┼╝ki

O nie! Ksi─ů┼╝ka Four Steps to the Epiphany. czuje si─Ö pomini─Öta, bo nikt nie doda┼é jeszcze do niej cytatu. Mo┼╝e jej pomo┼╝esz i dodasz jaki┼Ť?
{} Dodaj cytat
O nas Kontakt Pomoc Polityka prywatno┼Ťci Regulamin
© 2021 nakanapie.pl
Zrobione z {} na Pradze Południe