Four Steps to the Epiphany

Steven Gary Blank
Four Steps to the Epiphany
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

The essential book for anyone bringing a product to market, writing a business plan, marketing plan or sales plan. Step-by-step strategy of how to successfully organize sales, marketing and business development for a new product or company. The book offers insight into what makes some startups successful and leaves others selling off their furniture. Packed with concrete examples, the book will leave you with new skills to organize sales, marketing and your business for success.
Data wydania: 2005
Język: angielski
Wydawnictwo: Cafepress.com

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Four Steps to the Epiphany nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Opinie i dyskusje

@proseed
@proseed
2011-11-08
Lektury przedsiębiorcy

„The Four Steps to the Epiphany” zdecydowanie nie należy oceniać po nie najpiękniejszej okładce. W tej książce liczą się linijki gęsto upakowanego, merytorycznego i wymagającego tekstu napisanego w mało amerykańskim stylu. Pewnym zaskoczeniem może być brak typowegow w takich pozycjach poklepywania po plecach i klimatu „yes, you can!”. Zamiast tego otrzymujemy bardzo wyraźne polecenie: „Wyp... z biura i rozmawiaj z klientami”. Autor przekonuje, że większość porażek w wypuszczaniu produktów na rynek ma źródło w złym zrozumieniu potrzeb klienta i zbyt szybkim nastawieniu się na sprzedaż w sytuacji, gdy nie jesteśmy do końca świadomi luki, którą z perspektywy odbiorcy wypełnia nasz produkt. Opisując proces Customer Development, autor zwraca również uwagę na to, co i w jakim momencie trzeba wiedzieć o rynku, klientach i swoim produkcie, żeby nie trafić rozpędzonym startupem w mur. Blank porządkuje w logiczną całość cykl życia firmy i dzieli się wieloma celnymi spostrzeżeniami. Przykładowo, wbrew popularnemu wśród startupów poglądowi, duża inwestycja kapitałowa w spółkę na zbyt wczesnym etapie może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Inwestor wywiera zwykle presję na budowanie skalowalnej machiny sprzedażowo-marketingowej. W sytuacji gdy potrzeby klienta nie zostały wystarczająco sprecyzowane, może to doprowadzić do trudnej do opanowania spirali wzajemnego obwiniania się za słabe wyniki sprzedaży i idących za tym gwałtownych perturbacji na najwyższych stanowiskach spółki. Kolejną ciekaw...

| link |

Cytaty z książki

O nie! Książka Four Steps to the Epiphany. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl