Global Marketing and Advertising

M. De Mooij
Global Marketing and Advertising
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Praise for the First Edition `Marieke de Mooij's insightful book on the cultural similarities and differences that exist among consumers in the global market place makes for fascinating reading ... Numerous examples abound throughout the text' - Choice The Second Edition of this bestselling textbook explores cultural differences and similarities and shows how to apply this knowledge to the management of global branding and marketing communications. New to this edition: - Topics including culture and the media, the internet and global public relations - Consumer behavior is more extensively covered - Consideration of culture's consequences for various strategic issues, such as the company's mission statement, brand positioning strategy, and marketing communications - Twice as many illustrations -both recent and classic advertising examples have been added.
Data wydania: 2005
ISBN: 978-1-4129-1476-5, 9781412914765
Język: angielski
Wydawnictwo: SAGE Publications Ltd

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Global Marketing and Advertising? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Global Marketing and Advertising. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl