Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych

Rafał Zimny
Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

W prezentowanej monografii autor podejmuje próbę opisu sposobów kreowania obrazów świata w tekstach reklamowych na przykładzie tekstów reklamujących samochody oraz tekstów kampanii reklamowej piwa. Przyjęta prze autora perspektywa opisu skomplikowanej rzeczywistości pojęciowej wyłaniającej się z tekstów reklamowych daje możliwość wglądu w charakterystyczne dla reklamy kategoryzacje, nie pokrywające się z kategoryzacjami potocznymi czy naukowymi.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7436-144-6, 9788374361446
Wydawnictwo: TRIO

Autor

Rafał Zimny Językoznawca, adiunkt w Zakładzie Stylistyki i Pragmatyki Językowej Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Autor monografii Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych oraz innych prac dotyczących języka rek...

Pozostałe książki:

Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych Słownik polszczyzny politycznej po 1989 roku.
Wszystkie książki Rafał Zimny

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl