Marketing wirusowy w internecie

Anna Musz, Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz
Marketing wirusowy w internecie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! Niezbędny do życia bakcyl marketingowy Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków Epidemia rozsiewana przez sieć Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans... Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości! Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak: dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu subtelnie połączyć reklamę z marką być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców wybrać właściwych partnerów nawiązać więź z grupą docelową obniżać koszty kampanii Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!
ISBN: 978-83-246-2124-8, 9788324621248
Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza HELION

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Marketing wirusowy w internecie? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Marketing wirusowy w internecie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl