Organizacje coraz baczniejszą uwagę zwracają na to, jak wydatki na szkolenia przekładają się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa: co szkolenie wniosło do działalności firmy i jak się przyczyniło do zwiększenia zysków. Niniejsza książka, napisana przez dwóch ekspertów w dziedzinie mierzenia i usprawniania programów szkoleniowych, krok po kroku pokazuje, jak dokonać rzetelnej oceny programu za pomocą sześciu wskaźników dających odpowiedź na następujące pytania:
Czy uczestnicy mieli poczucie, że program pozwolił im zdobyć nowe umiejętności, których mogą używać?
Czego tak naprawdę się nauczyli?
Jak zdobyte umiejętności i wiedza zostały zastosowane w pracy? Jaki był efekt biznesowy programu?
Jaki był uchwytny, mierzalny zwrot z inwestycji? Czy program przyniósł korzyści niematerialne, a jeśli tak, to jakie?
Wystarczy zastosować przedstawione tu, sprawdzone metody, narzędzia, arkusze robocze i listy kontrolne, by dokonać przełomu w mierzeniu sukcesów swoich programów szkoleniowych. Współczesne szkolenia są zbyt kosztowne, a skutki ich nieefektywności zbyt dalekosiężne, by zdawać się na przypadek.
Czy uczestnicy mieli poczucie, że program pozwolił im zdobyć nowe umiejętności, których mogą używać?
Czego tak naprawdę się nauczyli?
Jak zdobyte umiejętności i wiedza zostały zastosowane w pracy? Jaki był efekt biznesowy programu?
Jaki był uchwytny, mierzalny zwrot z inwestycji? Czy program przyniósł korzyści niematerialne, a jeśli tak, to jakie?
Wystarczy zastosować przedstawione tu, sprawdzone metody, narzędzia, arkusze robocze i listy kontrolne, by dokonać przełomu w mierzeniu sukcesów swoich programów szkoleniowych. Współczesne szkolenia są zbyt kosztowne, a skutki ich nieefektywności zbyt dalekosiężne, by zdawać się na przypadek.