Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.
Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora

Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez Czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej.
Z recenzji dra hab. Radosława Mącika, prof. UMCS

Wydanie 1 - Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: 2023-09-15
ISBN: 978-83-233-5269-3, 9788323352693
Wydawnictwo: WUJ - Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego
Stron: 420
dodana przez: Vernau

Autor

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zak...

Pozostałe książki:

Jakość kształcenia akademickiego Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Wszystkie książki Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM). czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2025 nakanapie.pl