Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Autorka
Zostań fanem autorki:
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zakresu zachowań konsumentów, komunikacji marketingowej w internecie oraz różnic kulturowych, wydawanych w Polsce i za granicą. Rozwija zainteresowania w obszarze metodologii badań naukowych. Obecnie w pracy badawczej analizuje zachowania konsumentów (m.in. zachowania prośrodowiskowe) i komunikację online, skupiając się na efektach perswazyjnych komunikacji electronic word of mouth (eWOM).

Książki

Jakość kształcenia akademickiego
Jakość kształcenia akademickiego

Publikacja jest rezultatem współpracy osób o niekwestionowanym doświadczeniu dydaktycznym, zaangażowanych w działania na rzecz doskonalenia jakości kształcenia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakow...

Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły persw...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl