Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne

Przemysław E. Gębal
Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

„Książka Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne jest pracą interdyscyplinarną [...]. Łączy więc wiele dziedzin nauki, takich jak glottodydaktyka, językoznawstwo polonistyczne, kulturoznawstwo, komunikacja, ale też pedagogika i socjologia [...]. Przedstawione cele pracy są bardzo ambitne. Monografia ma być z jednej strony „nową” dydaktyką języka, z drugiej – zakreślić obszary wiedzy interdyscyplinarnej, koniecznej do realizacji tego celu. [...] Rzeczywiście obecność uczniów z doświadczeniem migracyjnym wymaga zupełnie innej optyki [...] Edukacja takich dzieci narzuca konieczność interdyscyplinarności i koncepcji połączenia kształcenia językowego z nauczaniem międzykulturowym, dydaktyką wielojęzyczności, edukacją włączającą i edukacją pozytywną”. – z recenzji prof. dr hab. Urszuli Żydek-Bednarczuk
Data wydania: 2018-07-01
ISBN: 978-83-7638-931-8, 9788376389318
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
Cykl: Nowe w Glottodydaktyce. Studia lingwistyczne i pedagogiczne, tom 1
Stron: 296

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście integracyjno-inkluzyjne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat