Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie

Justyna Witkowska, Bożena Pawłowska, Lech Nieżurawski
Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-231-2459-7, 9788323124597
Wydawnictwo: WNUMK - Wyd. Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Autor

Justyna Witkowska Justyna Witkowska Dr Justyna Witkowska adiunkt w Katedrze Polityki Społecznej i Ubezpieczeń Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Specjalizuje się w problematyce rynku ubezpieczeniowego, ubezpieczeniach gospodarczych, jakości usług ubezpieczeniowych, satysf...

Pozostałe książki:

Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta Rynek biur podróży w Polsce Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Wszystkie książki Justyna Witkowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl