Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Justyna Witkowska, Bożena Pawłowska, Lech Nieżurawski
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji. Ze Wstępu Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej. Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, specjalizującymi się w ekonomii oraz organizacji i zarządzaniu.
Data wydania: 2010
ISBN: 978-83-01-16459-1, 9788301164591
Wydawnictwo: PWN - Naukowe PWN

Autor

Justyna Witkowska Justyna Witkowska Dr Justyna Witkowska adiunkt w Katedrze Polityki Społecznej i Ubezpieczeń Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Specjalizuje się w problematyce rynku ubezpieczeniowego, ubezpieczeniach gospodarczych, jakości usług ubezpieczeniowych, satysf...

Pozostałe książki:

Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta Rynek biur podróży w Polsce Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Wszystkie książki Justyna Witkowska

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat