Justyna Witkowska
Zostań fanem autorki:

Justyna Witkowska

Autorka
Dr Justyna Witkowska adiunkt w Katedrze Polityki Społecznej i Ubezpieczeń Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Specjalizuje się w problematyce rynku ubezpieczeniowego, ubezpieczeniach gospodarczych, jakości usług ubezpieczeniowych, satysfakcji klienta oraz marketingu. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji o zasięgu krajowym i zagranicznym.

Książki

Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych
Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych
Justyna Witkowska

Książka składa się z sześciu rozdziałów, poprzedzonych wprowadzeniem i zakończonych podsumowaniem, spisem tabel, rysunków i bibliografią. Pierwszy rozdział poświęcony został w całości zagadnieniom dot...

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Justyna Witkowska, Bożena Pawłowska, Lech Nieżurawski

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobi...

Rynek biur podróży w Polsce
Rynek biur podróży w Polsce
Anna Lipska, Justyna Witkowska, Dorota "Ekonomia" Ostrowska

Zmieniający się rynek usług turystycznych w Polsce i na świecie oraz zmiany w jego otoczeniu zmuszają do stałego monitorowania tej branży. Przedstawiona publikacja jest próbą analizy funkcjonowania ry...

Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Satysfakcja klienta Strategia - pomiar - zarządzanie
Justyna Witkowska, Bożena Pawłowska, Lech Nieżurawski

Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezent...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze

© 2007 - 2024 nakanapie.pl