Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

Kevin Lane Keller
Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity
ISBN: 978-0-13-188859-3, 9780131888593
Język: angielski
Wydawnictwo: Prentice Hall International

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl