w książce nie dowiadujemy się niczego z technicznego punktu (na rynku jest już wiele książek na temat pracy kelnera, co, jak, po co, kiedy, po czym, itd.), tutaj znajdziemy jedynie aspekt psychologiczny - jak kelner powinien wybrnąć z ciężkich sytuacji, jak powinien się zachowywać i mniej więcej, dla kogo taka praca jest odpowiednia, bo to nie tylko wysiłek fizyczny, ale i właśnie, psychiczny
książka bardzo mi się podobała, szczerze, dowiedziałam się kilku przydatnych rzeczy, jeśli ktoś myśli na poważnie o pracy kelnera, albo ogólnie w usługach gastronomicznych czy hotelarskich, to bardzo mocno zachęcam do przeczytania, w sumie dla gości restauracyjnych też może się przydać, aby zobaczyć sytuacje z innego punktu widzenia, "wejść w buty" kelnera, który was obsługuje (NIE USŁUGUJE!)
dodatkowo na sam koniec są wywiady z różnymi osobistościami właśnie tego rynku, jak np. Adam Chrząstowski czy Philippe De Givenchy