Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów. Studium empiryczne

Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów. Studium empiryczne
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.
Data wydania: 2011
ISBN: 978-83-227-3262-5, 9788322732625
Wydawnictwo: UMCS
Stron: 206

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów. Studium empiryczne aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów. Studium empiryczne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl