Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

Maria Nadolna, Anna Skowronek - Mielczarek
Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.
Data wydania: 2014
ISBN: 978-83-7556-658-1, 9788375566581
Wydawnictwo: CeDeWu
Stron: 170

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Książka Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne nie ma jeszcze recenzji. Znasz ją? Może napiszesz kilka słów dla innych Kanapowiczów?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat
© 2007 - 2024 nakanapie.pl