Zbuduj przyszłość swojej marki

Anna Ledwoń-Blacha
Zbuduj przyszłość swojej marki
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Po co właściwie istnieje Twoja firma?

Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa.

Książka ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w zagadnienie brand purpose, wyjaśnić je i przedstawić przykłady tego typu celów. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści ― poza reputacją ― powinna oczekiwać firma, która ma odpowiednio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose, a także jak wpływa on na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacji z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Atrakcyjnym dodatkiem są tu liczne wywiady i studia przypadku, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementów filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.

Wstęp

Rozdział 1. Wyjaśnienie, czym jest brand purpose, gdzie umiejscowić je w strategii marki, komunikacji marki oraz codziennych 'jobs to be done' w organizacji
  • 1.1. Definicje i cechy brand purpose
  • 1.2. Wpływ Simona Sineka
  • 1.3. Różnice pojęciowe
  • 1.4. Brand purpose a strategie marketingowe i zarządzanie marką

Rozdział 2. Marki budowane na wartościach
  • 2.1. Definiowanie wartości marki
  • 2.2. Korzyści z budowania wartościowych marek
  • 2.3. Komunikacja wartości i wartościowych marek

Rozdział 3. Etyka w działaniach marketingowych i dzisiejszym świecie nowoczesnych technologii

Rozdział 4. Tworzenie i wdrożenie skutecznego brand purpose

Rozdział 5. Brand purpose a zysk i inne korzyści z jego posiadania

Rozdział 6. Brand purpose jako realizacja megatrendów i odpowiedź na potrzeby dzisiejszego świata VUCA/BANI
  • Reagowanie na zmienność i niepewność (VUCA)
  • Adresowanie kompleksowości i niejednoznaczności (VUCA)
  • Odpowiadanie na kruchy i lękliwy świat (BANI)
  • Radzenie sobie z nieliniowością i niezrozumiałością (BANI)
  • Brand purpose a megatrendy
  • Wyzwania dzisiejszego biznesu i świata: zrównoważony rozwój
  • Environmental, Social, Governance (ESG)

Rozdział 7. Jaki jest współczesny konsument?
  • Główne typy polskich konsumentów według badania KANTAR

Rozdział 8. Brand purpose a perspektywa pracownika i pracodawcy

Rozdział 9. Niebezpieczeństwa, które niesie ze sobą brak wprowadzenia albo zła praca na brand purpose

Zakończenie
Data wydania: 2024-09-03
ISBN: 978-83-289-0635-8, 9788328906358
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 304
dodana przez: Vernau

Autor

Anna Ledwoń-Blacha Anna Ledwoń-Blacha Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Posiada międzynarodowy certyf...

Pozostałe książki:

Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Zbuduj przyszłość swojej marki
Wszystkie książki Anna Ledwoń-Blacha

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Coś mi się wydaje, że książka Zbuduj przyszłość swojej marki aż się prosi o Twoją recenzję. Chyba jej nie odmówisz?
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Zbuduj przyszłość swojej marki. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat