Agnieszka Izabela Baruk
Zostań fanem autorki:

Agnieszka Izabela Baruk

Autorka
Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu transakcyjnego i marketingu personalnego oraz ich wzajemnych zależności. Jej naukowe zainteresowania są związane z obszarem szeroko rozumianego zarządzania

Książki

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
Agnieszka Izabela Baruk

Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce autorzy zaprezentowali wybrane czynniki wp...

Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe
Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe
Agnieszka Izabela Baruk

Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działal...

Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców
Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców
Agnieszka Izabela Baruk

Rosnąca złożoność współczesnego rynku przejawia się między innymi w opracowywaniu i wdrażaniu różnych form sprzedaży produktów. Ich różnorodność jest szczególnie zauważalna w przypadku rynku dóbr kons...

Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
Agnieszka Izabela Baruk

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako kreatora unikalnych wartości niematerialnych i ...

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Agnieszka Izabela Baruk

Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest prze...

Nowoczesna strategia marketingowa
Nowoczesna strategia marketingowa
Agnieszka Izabela Baruk

Omówione zagadnienia : istota i rodzaje strategii marketingowych we współczesnym przedsiębiorstwie, strukturalne uwarunkowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa, strategia marketingowa przedsię...

Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny
Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny
Agnieszka Izabela Baruk

Należy jednak pamiętać, że zbudowanie pożądanego wizerunku jest działaniem długofalowym, wymagającym konsekwentnego wdrażania kluczowych wartości stanowiących filar kultury organizacyjnej firmy. Natom...

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Agnieszka Izabela Baruk

"Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu...

Podziel się pierwszym cytatem autora z innymi Kanapowiczami!
Dodaj pierwszy cytat!

Komentarze