Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

Agnieszka Izabela Baruk
Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny
Popraw tę książkę | Dodaj inne wydanie

Opis

Należy jednak pamiętać, że zbudowanie pożądanego wizerunku jest działaniem długofalowym, wymagającym konsekwentnego wdrażania kluczowych wartości stanowiących filar kultury organizacyjnej firmy. Natomiast pogorszenie image\\\'u może nastąpić gwałtownie, pociągając za sobą niejednokrotnie trudne do przewidzenia skutki. Dlatego jednym z głównych obszarów polityki wizerunkowej firmy powinno być stałe interaktywne komunikowanie się z uczestnikami środowiska wewnętrznego firmy oraz jej otoczenia, czemu z pewnością sprzyja prowadzenie działalności zgodnie z założeniami orientacji marketingowej, której postmodernistyczne oblicza zostały przybliżone w tej książce.
Data wydania: 2008
ISBN: 978-83-7285-377-6, 9788372853776
Wydawnictwo: Dom Organizatora

Autor

Agnieszka Izabela Baruk Agnieszka Izabela Baruk Dr hab., profesor Politechniki Łódzkiej. Pracownik Katedry Systemów Zarządzania i Innowacji Zakładu Innowacji i Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Autorka około 470 publikacji naukowych, które dotyczą problematyki marketingu t...

Pozostałe książki:

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy Nowoczesna strategia marketingowa Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe
Wszystkie książki Agnieszka Izabela Baruk

Gdzie kupić

Księgarnie internetowe
Sprawdzam dostępność...
Ogłoszenia
Dodaj ogłoszenie
2 osoby szukają tej książki

Moja Biblioteczka

Już przeczytana? Jak ją oceniasz?

Recenzje

Czy ja dobrze widzę, że znasz książkę Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny? Koniecznie daj znać, co o niej myślisz w recenzji!
️ Napisz pierwszą recenzje

Moja opinia o książce

Cytaty z książki

O nie! Książka Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny. czuje się pominięta, bo nikt nie dodał jeszcze do niej cytatu. Może jej pomożesz i dodasz jakiś?
Dodaj cytat